ThyssenKrupp
Huisstijl integratie & grafische vormgeving
ThyssenKrupp had een nieuw logo en compleet nieuwe huisstijl laten ontwikkelen bij hun moederbedrijf in Duitsland. Zij wilden op een duurzame manier het logo en de branding implementeren. Op deze manier werd het geleidelijk geïmplementeerd.
De Nederlandse vestigingen van ThyssenKrupp hadden alleen nog maar een huisstijl handboek met het reglement waar de nieuwe huisstijl aan moet voldoen. Hier mocht onze grafisch vormgever een creatief steentje aan bijdragen. Zodra er een nieuwe opdracht binnen komt, pakt zij het handboek erbij. Zo kan ze rekening houden met de juiste kleuren, formaten, afbeeldingen en tekstgebruik.
Bij ThyssenKrupp hebben wij vooral contact met de Marketing Manager. Hij stuurt ons een aanvraag door en wij maken daar gelijk een passende offerte voor. Zodra er een akkoord is en er is een deadline afgesproken, gaat Anke – grafisch vormgever – aan de slag.
Opdrachten die Anke tot nu toe gerealiseerd heeft voor ThyssenKrupp zijn o.a. advertenties, autobelettering, reclameborden, brochures, uitnodigingen voor personeelsfeesten en dynamische online banners.
“Met Anke hebben we een perfect passend verlengstuk van onze marketingafdeling. Met haar creativiteit, snelheid en accuraatheid kunnen we snel uitingen die passen binnen onze huisstijl en onze strategie verspreiden. Dit alles met een soepel en plezierig verlopende samenwerking. “